woensdag 16 juni 2010

Evn vijpraten: deel 3

De jongens hebben er bijna alweer 2 termen op zitten en we hebben de eerste ouder/leraar gesprekken en rapporten al gehad. Alles gaat uitermate goed. Verder zijn we in de vakantie met Chris en Carol naar whangamata geweest, dit is een kust plaatsje onderin de Coromandel aan de oostkust. Hier lekker gewandeld en geboogie-board. Zelfs ik heb het geprobeerd, maar volgens mij zal een groter board beter voor mij zijn. Verder veel gekaart, waarbij Chris de spanning als gevolg van de competitie drift tussen mij en mirjam niet meer aan kon. Gelukkig heeft hij er zich met de nodige glazen wijn en whisky er heelhuids door heen gesleept. Dit kan niet gezegd worden van zijn bril; die door de zee is opgeeist of nee door een oceaan.
Diezelfde vakantie kwam ook onze student uit Duitsland aan. Hij heet Patrick en is 14 jaar, hij blijft hier voor 2 termen en gaat naar Maccleans college. Hij is al aardig ingeburgerd hier en mirjam zal mirjam niet zijn als hem aardig wordt verteld, dat hij ook mee moet helpen. Dus koken, was in de wasmand , kamer opruimen etc. verder doet hij het goed met de jongens. Koen gaf al aan dat hij het idee had dat hij een grote broer had gekregen.






























1 opmerking:

jeroen zei

Hoi, koen en familie hier een berichtje van Jeroen. Ik ben na de zomervakantie naar groep 8 gegaan. Ik speel best nog wel met Antonio op de boerderij. Wij hebben bij ons pas sintmaarten gehad, het was toen erg slecht weer het stormde en regende erg hard we waren kletsnat. Ik ben zaterdag met mijn vader aan het schaatsen geweest op de ijsbaan in kardinge dit ging nog best wel goed. ik heb met mijn moeder de foto's van jullie bekeken dat ziet er allemaal leuk uit zeg. Het is net of jullie altijd met vakantie zijn. Gaat het met jou ook goed op school, met mij wel redelijk alleen ik hou niet zo van leren. Ik wil later graag iets met dieren gaan doen. Weet jij al wat jij later worden wil? Ik zit nog steeds op voetbal, we doen het niet zo goed, we spelen voor het eerst dit seizoen op een heel veld dus dat is wel even wennen. Doe je de groeten even aan de rest van je familie.

groeten jeroen.oosterhuis@live.nl