maandag 22 november 2010

World Cup Rugby

Vandaag weer eens naar het centrum van Auckland gereden. Kom er niet al te vaak en zeker niet naar die drukke schema van de afgelopen maanden. Maar dit reisje had een bedoeling. Ik had namelijk een sollicitatiegesprek. Wellicht bekend, volgend jaar wordt de World Cup Rugby hier in Nieuw Zeeland gehouden, en natuurlijk zoeken ze vrijwilligers. En natuurlijk heb ik me aangeboden om mee te helpen.

Het werd al vrij snel duidelijk. Eigenlijk al binnen 3 minuten. Nee ik mag de media niet gaan doen, te veel ervaring. En oh zo typisch Nieuw Zeeland. Vooral geen ervaren mensen op een post zetten, stel je voor. Maar of ik dan niet als teamleider aan de slag zou willen. Wellicht voor de openingsceremonie. En anders voor de VIP programma.

Kleren gepast. Spijkerbroek, zwarte polo, zwart/witte polo en een zwarte jas. Help, ik draag nooit geen zwart! Maar voor de All Blacks moet je natuurlijk wat over hebben. Kortom meer nieuws over de ‘vrijwilliger’ in spe volgend jaar.

NB We gaan verhuizen dit weekend. Zie email voor adreswijziging!

Geen opmerkingen: